wtorek, 16 sierpnia 2016

Pierwszy dzień

Wczoraj nie zrobiłam nic, zupełnie nic. 
Obiad był szybki i prosty, wpadły lody ale poza tym było zdrowo. 
Nie pracowałam, nie ćwiczyłam, po prostu siedziałam na kanapie z laptopem i próbowałam zająć moje myśli wszystkim byle nie tym co było o 18. 
Na szczęście wszystko poszło ok i teraz nie muszę się martwić przez najbliższe kilka dni(?), tygodni(?) - nie wiem ale jak na razie jestem spokojna.
Dzisiaj będzie trening, juz codziennie będzie. Będzie też zdrowy jadłospis. 
Chcę schudnąć, dla siebie i dla swojego zdrowia. 
Wierzę też, że dzięki temu moja silna wolna tylko zyska i zdobędę to co straciłam - organizację, zdecydowanie i dążenie do celu. 

2 komentarze:

  1. Vi giver lægemidler til behandling af forskellige helbredsproblemer, ved hjælp af et lægemiddel, der allerede er forsynet med korn kan helbrede sygdommen fuldstændigt.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
  2. Blog kobiety detektyw. Zapraszam. https://specjalistki-od-zdrad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga

Spis